Söndag

Hej!

Trött familj här idag så vi skippar cirkusen och får väl ordna en egen cirkus här hemma sen :)

Igår var vi hos min mamma och Egon alias gugge fint väder och Kevin fick leka av sig lite i trappan gick upp och ner med mormor flera gånger sen fick han se katter oj vad spännande men dom var livrädda för han ja alla utom min Sven han vågade sig fram och luktade lite på han och kevin fick till och med klappa han lite sen fick Kevin provsitta gugges nya motorcykel Kevin var glad trots lite sömn skojigt att leka med mormor,  visar bilder sen finns på jimmys mobil.

     
Sven Sune och Sigge världens goaste katter.
Sven är min gamla katt men han får bo hos mamma då hon har hus och det är ju bättre för katter.

Idag är det inte lika fint väder ute men det är rätt varmt ändå får gå ut sen så kevin får leka av sig ordentligt.

Nu ska jag passa på att vila en stund innan Kevin vaknar.

Ni får ha en underbar dag.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0