Tisdag

Hej!

Idag har jag jobbat dag oj vad trött jag var när klockan ringde vid 5:40 imorse men å andra sidan så slutar man ju vid 14 då så man har ju mycket kvar av dagen. Jimmy och Kevin hämtade mig på jobbet idag surprise skönt att få komma hem lite snabbare och lättare. Var in på vägen hem och handlade lite mat och tidningen mama undrar varför jag inte köpt den direkt förut är ju en jätte bra tidning får väl börja nu kanske.

 
middagsmaten här idag testade på något nytt,ugnsbakad potatis och fisk vänd i fil och sesamfrön och till det sallad och ångkokta morötter och spenat gott faktiskt och nyttigt.

Igår var vi en sväng till blomsterlandet och köpte ny blomma till köket så man kan se ut genom fönstret är ju bra :) Sen bakade jag lite äppelknytten jätte goda men jag tror nog det är lättare att göra kanelbullar men goda blev dom gott med lite syrliga äpplen med kanel, smör och socker mitt i mums.

 recept här.
 
Nä nu ska jag gå och slappa lite framför tv:n. Ni får ha en underbar kväll och sköt om er

Kram Sabina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0