Tisdag

Hej!

Idag har jag gått bredvid här i hemtjänsten i sannegården och det har varit roligt har inte insett förens nu att jag faktiskt tyckte det var rätt så skoj att jobba inom hemtjänsten, inte för att jag skulle vilja ha ett fast jobb där jag vill ju ha något inom administration och personal som jag utbildat mig inom, men det kan bli ett skönt brejk från personlig assistent som jag oxå jobbar som. Sen är det skönt oxå att det tar ca 5 minuter att gå till jobbet så börjar man 7 så står man upp samtidigt som jag cyklar iväg när jag ska jobba i backa.

Jaha nog om detta nu. Igår var jag på möte med jobebt inte så intressant kanske men efter det träffade jag Marie på backaplan och vi tog en fika och kacklade lite ;) sen mötte jag Jimmy och gullungen vid lidl och vi inhandlade billiga blöjor som faktiskt var bra och lite annat bland annat en bok med en massa djurläten till som Kevin tryckte på så det råmade och skällde i hela affären ;)

Nu ska jag surfa runt lite till sen ska jag krypa ner i soffan med min underbara fästman, ja just det ja vi firade ju 3års förlovningsdag i söndags blev inte så extravagant men lite god mat vin och mys blev det i alla fall.

   
Våra ringar. Vi förlovade oss i Köpenhamn i en park i ameliegarden underbar dag

Nä nu kilar jag ni får ha en underbar kväll och sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0