Torsdag

Hej!

Solen skiner med jämna mellanrum här i Göteborg men här inne hos oss har jag ett konstant solsken från mina underbara pojkar. Idag ska jag iväg och jobba kväll jippi storhelgs OB tråkigt att vara ifrån mina pojkar men underbara pengar man tjänar en sån här dag. Idag har vi varit ner en sväng på affären och handlat lite och jag har laddat på mitt västtrafik kort så jag kan åka buss. På väg till affären träffade vi på Åsa och Elsa (från mammagrupen på bvc) har inte träffat dom sen innan jul så det var skoj, får se till att ordna en träff här med alla mammorna skulle vara så skoj att se hur det är med alla små guldklimpar nu.

Igår var jag iväg till MVC och tog cellprov det tar ni väl alla tjejer? Medans jag var där passade Jimmy på att träffa en gammal arbetskamrat och hans son på en lekplats så Kevin fick leka lite, vet inte om han lekte så mycket men ändå.

Nä nu måste jag kila ska fixa lite carne innan jag får bege mig, ni får ha en underbar dag.

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0