adventsfint

Hej!

Varit hemma och vabbat idag med på förmiddagen passade vi på att handla mat och svängde förbi rusta och köpte lite småsaker. När Kevin sen tog sin siesta så passade jag på att få det adventsfint här hemma ååh det är så mysigt när ljusstackar och stjärnor kommer på plats och lite tomtar och sånt. Kanske inte så lätt att få julstämning när det är nästan 10plus ute men jag satte på min jullista på spotify och julstämningen infann sig vid första tonen Josh tog av little drummers boy. För er som söker efter en riktigt bra julskiva så kan jag ju tipsa om Josh Grobans skiva noël är en fantastisk julskiva lägger in ett litet smakprov för den som vill ha lite öron (och ögon) godis.





Lyssna och njut av denna magnifika sångare.

I alla fall så är det så mysigt här hemma nu ska bara få upp gardinerna i vardagsrummet men behöver hjälp av Jimmy där.

Så vad ska ni göra i helgen då? Vi ska eventuellt åka till svärisarna imorn om dom vågar bjuda in oss när Kevin och Jimmy är småförkylda.

Nä nu ska jag gå och ge Kevin lite mat innan han ska sova, ni får ha en underbar helg och sköt om er.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0