Härlig måndag

Hej!

Idag känner man sig lite piggare och gladare. Började dagen med att gå en promenad efter jag lämnat lillfisen på dagis sen fixade jag lite på nätet följt av en god lunch och en GOD brie ost på smörgåsrån och sen ett varmt gott bad, snacka om mirakelkur för en trött mamma.

Hur har eran helg varit då? Min har varit underbar har bara varit hemma och myst med mina älsklingspojkar, lekt, promenarat och igår firat farsdag. kevin hade köpt ett raksett och chokladpraliner till pappa samt att han ritat en mycket fin teckning med en klump gröna streck som skulle föreställa pappas bil och en med röda streck som var en brandbil lille gubben så söt så. När jag gav han presenterna och sa till han att han skulle ge dom till pappa sken han upp och sprang till pappa och sa tack så mycket tack så mycket tack så mycket hur söt får man vara. Resten av dagen var han jätte snäll och go som om han kände på sig att det var fars dag.

Idag ska vi till läkaren för återbesök med Kevins öron ska oxå fråga henne om hans hosta. När jag sa att vi skulle till läkaren imorse sa han "äkaren inga farligt" samtidigt som han skakade på huvudet.
Och igår när vi satt och åt hade jag gjort en kall sås till fisken med fil och citrus grillkrydda och han skulle ju såklart ha det han med så han fick en sked stoppade den i munnen rös till och sa " inga gott sås, sås inga gott"

Nä nu ska jag ta och fixa till mig innan jag hämtar hem den lille.

Ni får ha en underbar dag och en underbar vecka

Kram Sabina 

PS. bara två dagra till Robbie Williams skivan kommer :D

Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Hejsan!



Tack så mycket... tycker om dina färger och det fina "gammeldags" kortet :)



Snyggt namn du har, vi har nästa samma!



Ha det så bra du o fisen! kram

2009-11-10 @ 17:15:31
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0