Helg

Igår fick jag äntligen tagit svininfluensa vaccinet hon som gav mig det stack inte så där jätte bra gjorde ont och sved som bara den och som om det inte var nog kastrerade hon min gnutt på armen med ;) Jimmy fick oxå tagit vaccinet men han åkte till mix megapols drive in vaccination och fick vara med i radio så när kevin och jag var på väg till vårdcentralen hörde vi han på radion. min lilla radio stjärna :) Jag skulle egentligen jobbat men kevin är dålig så han fick vara hemma med mamma. Vi passade även på att åka till backaplan en kortis köpte brio järnväg i julklapp till lill fisen på öb och lite andra småsaker man behöver. sen åt vi på burger king och kevin fick en leksak trots att vi inte beställt något sådant meal snäll kille i kassan. Idag fick jimmy stackaren ligga kvar och sova eller försöka sova Iaf på morgonen medans kevin och jag hängde på låset till coop vid 8 redo att storhandla är så lugnt och skönt då plus att det är skönt att ha det gjort. Resten av dagen har vi tagit det lugnt passat på att varit ute i solen och fyllt på batterierna, var till den nya fantastiska lekparken uppe på platån här i eriksberg kan varmt rekommenderas för er som bor här i närheten. Nä nu ska jag se lite på tåg med kevin innan han ska sova om en timme. Ni får ha en fortsatt underbar helg. Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0