Höstrusk

Hej!

Andra dagen nu som det är grått och regnar uffa, tur man har tak över huvudet. Idag händer det nog inte så mycket här lite små pyssel bara. Till kvällen är vi ensamma jag och Kevin för Jimmy ska ut med jobbet och äta får bli mys med bolibompa då, men det lär blli en hel del tjat om pappa.

Igår var en sån där riktig pysslar dag jag städade, tvättade och bakade bröd vet inte vad som tog åt mig får sånna ryck ibland. När Kevin sen var hemma så var det lek hoppade små grodorna och sprang fram och tillbaka här inne, så när det väl var kväll och jag parkerade mig i soffan var jag trött så det fick bli en tidig kväll. Känner mig dock trött ändå Kevin vaknade ju såklart inatt och grät och precis när jag kom utanför våran sovrumsdörr slutade han typiskt.

I helgen var vi iväg en sväng till svärföräldrarna det gillade Kevin starkt åka farfarn åka farfarn tjatade han om i 40 minuter i bilen innan han somnade och det första han sa när han vaknade till 5minuter innan vi var framme var åka farfarn, gullungen. Väl framme så hade han bråttom ut och det första han gör när han kommer in är att gå fram till kylskåpet och säga gondisch (godis) varpå han såklart får godis med. Så hela hemvägen fick vi lyssna på en småtjurig unge som tjatade om farfar och godis.

Nä nu ska jag kika lite på andra sidor innan jag kanske får ta och stryka :(

Ni får ha en underbar dag

kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0