Sushi

Hej!

Idag har jag varit ute en sväng med bussen och på vägen hem tänkte jag att nä nu är det dax att jag tar och testar sushi måste dock säga att när jag tog av locket blev jag smått skeptisk det ser ju liksom lite godare ut på bild. Tog en första tugga på en rulle och den var väl helt okey var någon röra i den, men sen gick det utför kunde inte äta upp det var ingen höjdare alls. Men visst jag kan förstå folk som gillar fisk mycket att dom gillar det. Men när man efter ett evigt meck lyckades balansera biten mellan pinnarna såpass högt att man kunde ta en tugga kom en lukt av gynekologmotagning emot en (fisken alltså ;) ) och sen var det segt och konstigt nää kommer inte äta det igen iaf.



Hur är det med er då så här mitt i veckan? Här är det bara bra lite trist väder bara som vanligt på hösten. Igår sprang jag på slutrean på Lindex en trevlig överaskning. Hittade en ptroligt snygg och mysig kofta och ett par jeans tajts till Kevin en bamse tröja och en skelett pyjamas allt för ca 200kr då det var halva reapriset skoj skoj.

Nä nu väntar en kopp kaffe på mig

Ni får ha en underbar dag och passa på att mysa lite xtra med någon ni gillar så här i höstrusket

Kram Sabina

Ps idag borde min Robbie Williams skiva komma väntar spänt på posten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0