VAB dag

Hej!

Är hemma idag och vabar med en liten fis som förhoppningsvis ska vara frisk tills imorn, det tror jag att han är för han verkar må bra idag men jag fick ju bestämma mig igår och då blev det att jag tog en extra dag hemma så han hinner piggna till ordentligt han ska ju vara på dagis längre dagar nu så då måste han orka med det.

Regnigt och mulet är det såklart, hörde någonstanns att det bara varit 3 1/2 timme sol i Göteborg från 1-20november det är ju bara för hemskt nästa år är det vi som åker utomlands och fyller på solcellerna vid den här tiden hade varit så underbart.

Bild: lånad här
Ser inte det här bättre ut än det som är utanför fönstret? Tänk att få ligga där och bara ha det gott.

 Tur man har den här lille solstrålen som skiner och värmer ens hjärta så det smälter flera gånger per dag. Här sitter han i sin nya fåtölj som vi köpte på jysk för 200kr igår var verkligen uppskattat med en fåtölj i en storlek som passar han :)

 Innan satt han på en filt framför tv så han inte skulle bli kall på det iskalla golvet

Nä nu ska jag gå och baka pepparkaksmuffins nu när man jobbar så får man ju börja i tid med julbaket speciellt som vi ska ha kalas oxå för Kevin i mitten av december mycket fikabröd kommer gå åt men jag älskar ju att baka så det är bara skoj.

Ni får ha en underbar vecka och håll tummarna för att vädret blir bättre snart

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0