27år

Hej!

Så var man 27 då hemskt vad gammal man börjar bli då :) bara tre år kvar till kärringstrecket hihi.

I helgen hade vi kalas trevligt, jag bakade ju bullar förra veckan och daimkakor och en tårta som var väldigt mättande men god. I present fick jag pengar, presentkort, fina ölglas och sötaste blocken från lillefisen.

   
Mina fina killar. fixade kevins hår med lite gele varade i några minuter sen var det som vanligt igen bångstyrigt babyhår

   
Festfolket ;) tårtan och kakfatet

 
Fina block från kevin och ölglas från jerry och julia (jimmys bror och hans dotter) Glasen invigdes såklart redan på kvällen

Kevin var nog den som var gladast ändå för lyckan var ju SÅ stor när han fick en buss av farbror Jerry lille fisen älskar verkligen sina bussar, när man kommer in till han på morgonen så det första han säger är bussar bilar och när man lyfter ur han ur sängen så går han dirket fram til sin billåda och börjar rota.

Nä nu ska jag gå och få i mig något sen ska jag bege mig ner till affären kika lite på lindex dom hade en snygg klänning där kanske får köpa den.

Ni får ha en underbar dag och passa nu på att njuta av solen

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0