FFS

Fredag Förkylning och Storm (alt skit väder)

Fredag och ännu en vecka gjord ser fram emot en ledig helg nu med mina pojkar.

Kevin är återigen förkyld men det är väl bara att vänja sig men man tycker ju så synd om han. Idag är han i alla fall på dagis fick vara hemma igår var så trött lille fisen. Han var för rolig när jag skulle lämna han idag han klänge sig fast runt mitt ben men det brukar han alltid göra en minut men idag skulle han till och börja gråta när jag skulle gå så vi bestämmde att jag skulle stanna ett tag tills Jessica favvo fröken kom, när hon sen kom så kramade han om mitt ben och så sprang han iväg och ställde sig i fönstret för att vinka hej då mamma, och jag som trodde att jag skulle behöva ta med han hem igen för han har sldig strulat förut han ÄLSKAR att vara på dagis. Hoppas nu att det går bra för han idag han annars finns ju mamma här redo att rycka ut och hämta hem sin lille fis. Var faktiskt lite tveksam om jag skulle ha han på dagis idag men han har ju ingen feber är pigg och så plus att han har tjatat på gagissch (dagis) hela morgonen.
   byggde en koja till Kevin igår och det var mycket populärt inredde senare med ett täcke på golvet och lite leksaker tror nog han kunnde ha sovit där inne i natt.

Idag är det ett jäkla busväder ute blåser som bara den eller som puh sa det är en väldigt pustig dag :)  


 Måste ju visa kuddfodralet som jag broderat till Kevin med barbafamiljen, just nu håller jag på att brodera en kudde med bilar på skoj skoj att ha något att pyssla med.

  Sötaste lillfisen som mamma älskar dig ♥ Älskar dig med storfisen

Ni får ha en underbar helg

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0