Höstigt

Hej!

Nu känns det verkligen att hösten har kommit, även om solen lyser så är det inte så där varmt som det är på sommaren och löven på träden har antagit en höstig pallet nu. Den här tiden på året tycker jag är mysig man får ta på sig lite mer kläder färgerna ute är fantastiska solen vågar sig ännu fram och på kvällarna när det blåser och regnar på utsidan kan man kura ihop sig i soffan med en massa levande ljus och mysa.

I helgen har vi varit ute och njutigt av en härlig höst helg med sol och även lite regn på söndags em. Kevin visade sina päron runt på dagis lekplatsen är perfekt lekställe på helgen inhägnat och en massa saker att hitta på = mamma och pappa kan sitta och njuta en stund i solen.

I fredags var jag iväg till backaplan på klädjackt men uff vad jag tycker det är svårt jag blir alldeles yr i huvudet när jag ska försöka hitta något och har man då hittat något på internet som man gillar är det ju lögn att hitta det i affären sen, men trots det så hittade jag i alla fall en kjol och en byxa och lite kläder till Kevin. Får bege mig in till stan i veckan och se om jag har bättre tur där.

Nä nu kallar jobbsök. Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0