jobbsökardag

Hej!

Sitter och söker jobb men så blev det något fel på ams sida där jag sparat en massa anonser så jag passar på att slänga in ett inlägg här istället.

Nu har verkligen hösten kommit, imorse var det bara 2 grader ute och på radion sa dom att folk hade skrapat rutorna brrr.

Tänkte lägga in lite bilder på mina senaste inköp.

     
Kevin i sin monsterbils tröja H&M 49,49kr och jeans kappAhl 179kr tror jag jätte fina med mudd i linningen och resår nertill och såklart en tuff dösdskalle bild på ena backfickan

   
Höga stövlar 499kr till mig vinterskor 299kr och ett par biltofflor 79kr  till Kevin allt från skopunkten, vantarna kommer från stadium 99kr och ska hålla kevins händer varma och torra i vinter.

              
Svart kjol H&m 149kr   Blus lindex 299kr

 
Kjol och tröja från Ellos/josefssons kommer inte ihåg vad dom kostade hade rabatt

Så det var det nu har jag höstuppgraderat min garderob nu ska jag bara ha tag på ett par vita ribbstickade strumpbyxor men det får bli åhlens dom brukar ha bäst där tycker jag.

Nu är Kevin på dagis igen och han verkar tycka det var skönt att komma tillbaka efter nästan en veckas frånvaro. Hela veckan han var hemma gick han omkring och tjatade om dagis och sjöng klapp klapp essica (jessica en av fröknarna) och lilla snigel ackta DIG ackta DIG så sött nu när han har börjat sjunga på riktigt.
Han har helt fått nya morgonrutiner med han säger mamma tv bolibompa och sitter som fastklistrad när det är rory racerbil, fåret shaun, timmy lamm eller ubåtarna lille bubben.

Nä nu ska jag se om ams sidan fungerar igen 

Sköt om er där ute i höstvärlden och ta på er ordentligt

Kram Sabina
 



Kommentarer
Postat av: Anna G

jätte fina saker du ha shoppat vantarna är bra men hel torr räkna inte med de =) fast de gör man nog inte som förälder hiii =) kram

2009-10-06 @ 22:05:50
Postat av: Sabina

Nej han lär nog bli blöt det är han expert på :)

2009-10-07 @ 11:53:00
URL: http://zupersabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0