Ny vecka

Hej!

Ännu en ny vecka har börjat hoppas på att det inte blir några förkylningar denna veckan väntar ju hit folk på kalas till helgen, ja det är jag som fyller om en vecka ungerfär uffa man börjar bli gammal nu inte så skoj vad hände med åren dom bara flög förbi, jaja jag har iaf hunnit med en del tex att få världens underbaraste lille fis och för att inte tala om hans pappa mitt livs kärlek.

 Stor och liten Andersson älskar er♥


Idag tog jag mig en tur med älvsnabben och kikade lite på myrorna man kan ju hitta så bra dagiskläder på sånna ställen och även lite leksaker och böcker till som små. Finns ju såklart även fina kläder med. Hittade iaf två böcker med ljud kommer nog lillfisen gilla och ett par jätte tuffa byxor till en cool kille ;)

I helgen har vi tagit det rätt lugnt Kevin har ju varit förkyld, vi tog oss dock en tur med bilen över till öckerö och  hönö då får man åka bilfärja över det tyckte Kevin var spännande.

 
 
I bilen hem började han bli trött och grinig så jag fick kittla han lite så han skulle hålla sig vaken och då förvandlades lillfisen helt plötsligt från den trötta och griniga unge bild 1 till den där dreglande skrattmaskinen på bild 2 :)

 
Slänger även in en bild på nyvaken fis med sin tuffa tröja från Zara 99kr tror jag den kostade

Nu ska jag fixa lite innan jag ska hämta hem fisen från dagis.

Ni får ha en underbar vecka

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0