Öroninflamation

Hej!

Halva jobbarveckan gjord inte för att jag jobbar men man räknar ju dagarna tills Jimmy ska har helg.

Just nu är jag hemma med en sjuk liten fis, började i måndags kväll när jag tyckte kevin var varm och tog tempen 39,5. Igår så var han hemma och jag märkte att han höll på la örat mot axeln hela tiden och grät när han böjde sig ner så efter han vilat middag bar det av till drop in på vårdcentralen och jo visst lillfisen min hade fått öroninflamation uffa det som gör så ont. Så nu får han pencilin 3gånger om dagen och det är verkligen inte det lättaste att ge en snurrande sparkande liten hal ål som helt plötsligt verkar ha fått hundra armar och ben att vifta med. Så den här veckan får han vara hemma med mamma.

Idag har vi varit till affären en sväng och sett på olipombomba (bolibompa). Måste ju berätta att Kevin nu för tiden pratar HELA tiden herregud man blir helt yr i huvudet ibland. Igår när vi var på vårdcentralen var det en gubbe som oxå satt och väntade där och då pekar Kevin och säger gubbe klart och tydligt sen början han berätta att hans farfar har en BMW och pappa toyota och att han äter bananpankaka, hallå man säger INTE gubbe så nu för tiden försöker jag säga man eller kille istället man skäms ju ögonen ur sig.

Nä nu ska jag gå och ta en frukt måste ladda på c-vitamin förrådet så man inte blir dålig.

Ni får ha en underbar dag så här i hösten

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0