Dåligt flyt

Hej!

Hur är det med er där ute? Hoppas att våren har kommit till er med, här har det börjat slå ut för fullt och blommorna kikar upp en efter en, gräsmattorna börjar så sakteliga återfå sin fina gröna färg det enda som saknas nu är den där underbara vårvärmen. Solen har vi här men det är kallt ändå, men det kommer nog snart.

I helgen har det inte varit något vidare topphumör här, går så dåligt för oss just nu ja eller tur är något vi saknat under en lång tid nu men det är först nu som det börjar bli mycket sämre och det gör ju såklart att man inte kan vara på topp, får verkligen hoppas att våran tur vänder snart och att allt löser sig till det bättre.

Annars så har Jimmy och hans bror varit på bilmässan i lördags, man kan ju tro att Kevin skulle fått följa med men vi trodde inte det skulle bli så bra nu hade nog inte dom kunnat se något. Men han klagade inte direkt ändå när han fick vara med mamma på stan. Vi köpte lite uteleksaker en skottkärra med lite smått och gott i och en plastbil, Kevin och sina bilar han är helt besatt av bilar :) Jag fick även köpt mig en ny handväska ja eller det var ju en present från Jimmy så egentligen så var det ju han som köpte den åt mig älsklingen min så go.
Resten av helgen har bestått av utelek med en sandkrålare som INTE vill gå in.

Imorn får jag vara hemma med lillfisen då jag tror han åkt på ögoninflamation då hans ögon rinner är röda och variga får bli en tripp till läkaren imorn och se om det kan vara det eller något annat. Lille bubben inte lätt att vara liten.

Nä nu ska jag ta och skratta lite åt alla sköna människor på wipeout.

Sköt om er 

Kram Sabina 

Kommentarer
Postat av: Erika

Snart kan du fira ett års pause:)

Är allt bra med dig annars???

Kram

2011-04-12 @ 11:08:19
URL: http://prickelin.blogspot.com
Postat av: Erika

Har en tävling på min blogg:)

Man kan vinna en länkning:)

Hoppas du vill vara med:)

Kram

2011-06-28 @ 13:00:13
URL: http://prickelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0