Gått och blivit känd

Ja man har ju som fått sin genombrott nu mitt ansikte syns lite varstanns nu se här får ni se


Jag på storbild i asien


I new york


Sen fick jag den stora äran att vara med på omslaget av vogue


Nej någon kändis har man inte gått och blivit har bara haft det allmänt tråkigt nu när jag är förkyld. Ni kan oxå göra era egna bilder på www.photofunia.com men man kan lätt bli beroende.

Hur är det med er annars då? Här har jag varit hemma hela veckan med en förkuld liten gofis och nu är jag själv förkyld, typiskt jag som inte har varit förkyld sen i juli. Jaja trist men vad ska man göra.

I tisdags fick kevin sin nya säng men det är lite som ska fixas med den först, just nu är den furuaktig inte alls snyggt så jag får ta och måla den vit sen får jag fixa lite snugga kuddar till sängen med får kika på tyg. Överkast fyndade jag på hemtex för 30kr hade kostat 200innan, är ljusblått passar bra med ett neutralt så kan man allteftersom han blir äldre byta kuddar och sånt bara.

Nä nu måste jag ha mig en kopp kaffe men ni får ha det så bra och sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Erika

Detta va jätte roligt:)

Kram

2011-03-10 @ 15:54:58
URL: http://prickelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0