Lite uppdatering

Hej!

Har varit en liten bloggtorka här nu har inte hänt så mycket roligt har varit jobb jobb och mera jobb och sen ska man ju fixa med annat med som hemmet och såklart det viktigaste av allt man ska gosa och leka med lillfisen.

I helgen var det lugnt är så trött nu för tiden, vi hann dock med en sväng till chilli och jag fick köpt ett par superfina kuddar till sängen glömde dock ta kort på dom får visa er sen. köpte oxå såna där fina träord och när jag kom hem såg jag att det var magneter så vi testade på kylskåpet, var mycket skeptiska gillar verkligen inte att ha en massa krams på kylskåpet ser så rörigt och fult ut men jag blev riktigt nöjd med mina fina ord.



Vad tycker ni är dom inte fina? Och så är det ju mina två favoritord med kärlek och familj

Igår var en kompis till Jimmy hit med sin fru på fika trevligt att prata med andra vuxna än varandra ;) Vi måste verkligen skärpa oss och umgås mer med andra vuxna med men man har liksom ingen lust när man är trött blir nog bättre fram mot våren.

Igår morse när jag stod och rostade bröd till frukost kom ju såklart lillfisen och skulle oxå ha fast han ätit frukost, jag sa till han att nej det här är mammas och pappas du har redan ätit ju, när jag sen la på ost på min smörgås tittade han upp på mig med stora ögon och så sa han bestämmt MAMMA det e inge gott med ost :) Sötaste fisen tror alltid att det är till han.

Nä nu ska jag kika runt lite på nätet här innan jag ska gå och kika på insidan ögonlocken.

Sköt om er och ta det lugnt i veckan om ni ska ut på vägarna, ja även om ni inte ska ut på vägarna med såklart.

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: malta

Hejsan. Vi är fyra stycken som kommer åka till Malta på språkresa i sommar. Vill du följa oss under vår två veckors semester på Malta så följ oss på bloglovin. Vem vet, kanske du också får planer på att fara ;)

2010-01-27 @ 14:42:12
URL: http://atmalta.blogg.se/
Postat av: frida

Grymt fin blogg! :) Kommentera gärna senaste inlägget, hahaha. Kram. :)

2010-01-27 @ 18:33:55
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0