Sjuklingarna och jag

Hej!

Idag har jag fått varit hemma med min lille fis, igår tänkte jag att jag skulle vara hemma med han för att han ätit dåligt i några dagar och haft lite diare. Men uffa så dålig han varit idag då och det har inte varit magen utan någon ny jäkla förkylning, han har nästan bara sovit och på eftermiddagen var han glödhet och andades så väldigt tungt så jag tog det säkra före det osäkra och gick och fick han undersökt på vc. Efter alvedon och lite mera sömn har han dock piggnat till lite och fått i sig lite mat och välling och nu sover han igen, hoppas han är bättre imorn då ska han vara hemma med sin pappa. Ja han har varit dålig han med någon magbacill som ställt till det men idag är det bättre lite hängig bara men inte som igår då orkade han ju nästan inte gå och lägga sig ju ;)

Nä uffa nu får det vara nog med tråkigheter. Fick köpt mig ett par nya stövlar igår av en arbetskamrat som inte kunde ha dom för dom var för höga i skaftet så jag slog till och fick ett par nya jätte snygga stövlar till ett bra pris, ska ha dom med mina leopardstrumpbyxor nästa gång Jimmy och jag ska gå ut och ha vuxentid vilket jag hoppas blir snart får ringa mammsen och höra om dom har lust att komme hit någon helg och ta hand om lillfisen.



Snygga stövlar va? Och man kan vika ner skaftet med om man inte vill ha dom så höga bra med variation.

Nä nu ska jag kika lite mer på nätet.

Ni får ha det så bra och hoppas ni inte har drabbats för mycket av ovädret, här har det gått rätt så bra har snöat och regnat om vartannat.

Sköt nu om er

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

mycket snygga!

2010-01-28 @ 17:38:27
URL: http://eecederholm.se
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg!

Den är så bra kom gärna in och läs min eller kan vi lägga till varandra på blogglovin kanske?



Kram

2010-01-29 @ 11:30:45
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Jebiam

Fin blogg!!



Spana in vår blogg och kommentera gärna =)♥

2010-01-29 @ 15:34:11
URL: http://jebiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0