vattenkoppor eller??

Hej!

Förlåt för bloggfrånvaro har inte haft tid helt enkelt att skriva något, har haft fullt upp med jobb lek och MYS.
Idag ringde dom från dagis när jag var på jobbet och sa att Kevin fått vattenkoppor så  jag fick sluta tidigare och hämta hem min lille fis som inte är så prickig får se om det är vattenkoppor eller om det bara är några utslag, som tur är så är det ju inget allvarligt i alla fall och efter några dagar så går det ju över får bara hoppas att det inte blir för bedrövligt om han nu får det.

Annars är allt bara bra jobbar på som bara den på ett företag som det just nu är kaos på vilket inte är så skoj jag gillar att ha saker planerade och veta vad jag ska göra men som det är nu så kan man få ett schema och så när man kommer en dag och tror att det ska bli en lugn kort dag så blir det en stressig lång dag hoppas dom kan få in lite mer folk snart så det går tillbaka till det vanliga istället.

Nä nu ska jag ta och se på tv:n lite innan jag kryper in i Jimmys famn för natten

Sköt om er i kylan

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0