Hej igen

Hej igen!

 Har varit ett tag sedan nu har bara rullat på så fort och jag har inte haft någon energi att skriva något som skulle kunna vara intressant.

Veckan efter att jag var magsjuk blev lille Kevin jätte förkyld så jag fick vara hemma i två veckor och var otroligt less på att gå här hemma. Men jag fick i alla fall gjort en hel del här hemma som man annars inte hinner med när man jobbar.

I helgen har vi besiktigat bilen gick bra så klart ;) Jag och Kevin var i och för sig inte med vi passade på att gå lite i affärer och få fixat nya skor till Kevin så tuffa och ett par leggings med skindetaljer till mig från cubus.

Försökte lägga upp en bild på skorna men det gick inte men ni kan gå in här och se hur dom ser ut.

I veckan har det varit fantastiskt väder tyvärr försvann det nu i helgen hoppas det kommer tillbaka snart vill ha underbar vår då man får klä sig lättare och ha solglasögon och allt är ljusare och skönare och känns lättare.

Nä nu har jag inte något mer intressant att skriva men lovar att återkomma snart med bilder och annat skoj.

sköt om er och njut våren

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0