Illa

Hej!

Ligger ensam hemma och tycker synd om mig själv som har magsjuka ja var väl värst igår men idag är jag hungrig men kan inte äta så mycket innan jag börjar må dåligt igen så här är det alltid när man haft magsjuka tröttsamt att det ska vara så jobbigt med återhämtningen.

Jaja nu till något roligare. I helgen var pappa och Kerstin hit det var jätte skoj men trist att det var så kort stund, men mycket bättre än ingenting. Kevin sa så fort han fick se sin morfar ha paket och visst fick han paket med 3 stycken som dom kommit överens om tidigare :)

 stor morfar vid litet bord

 Kevin och Kerstin i bästa lekparken här uppe på platån

  Vilar benen med morfar

 gunga är roligt här med Kerstin

Vi hade det så trevligt under helgen kommer sakna er tur det inte är så långt tills det är sommar så vi får ses igen.

När pappa och Kerstin hade åkt hem i söndags åkte vi iväg på treårskalas hos kevins kusin julia.
Julia hade fått marsvin men Kevin vägrade tro på det så här lät en konversation dom två emmellan.
Kevin - där är katterna
Julia - NEEEJ det är marsvin
Men trots kusin Jullias stränga uppmaningar att det var marsvin så sa Kevin katter :)

 Kevin och Julia hos farmor

 Kevin på en hoppget

Nu till en helt annan rolig sak som Kevin sa i måndags. Han visade Jimmy sin hund douglas och sa där är douglas svans. då frågade jag kevin om han har svans han vänder sig mot mig och säger NÄÄÄ har snopp och tar ett redigt tag i skrevet hihi barn är bara för härliga

Nä nu ska jag försöka mig på att äta något.

Hoppas att det är bättre med er och att ni har en underbar vecka.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0