Imorgon bär det av till blåkulla

Hej!

Skärtorsdag imorn och då får jag ta och damma av kvasten och åka hem till blåkulla över påsken ;)

Vad ska ni hitta på i påsk då? Själv ska vi bara vara hemma och ta det lugnt kanske svärisarna kikar ner nu när svärfar fått eller vågat ta fram bilen sin efter vinderdvalan i garaget, roligt gubbe det där :) Sen får vi se om mamma och Egon får en stund över och kikar förbi med hade varit trevligt var ju ett tag sedan vi sågs nu.

I veckan har jag jobbat något hemskt, i måndags började jag redan vid 6 på morgonen hemskt vad trött jag var då fördelen var ju att jag slutade redan vid 12 och fick en stund själv på backaplan inte helt fel. Köpte guldtrådgardiner till vardagsrummet blev snyggt till dom vinröda jag har nu, men Kevin gillar dom kanske lite väl mycket han har redan dragit av en tråd och fler lär det nog bli. Köpte dgardinerna på chilli helt klart den bästa inredningsaffären som finns dom har så sjukt mycket snygga saker och till ett bra pris med.

Nä nu ska jag snart gå och fixa massäck tills imorn ska ju jobba igen medans mina älsklingskillar ska vara lediga.

Ni får ha en underbar påsk och ta hand om varandra där ute.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0