Nytt

Hej!

Idag blev det inget jobb men det gjorde inte så mycket hann jag ju få lite tid för mig själv, tog bussen till IKEA och fixade en sån där bräda så Kevin inte kan ramla ur sängen sen köte jag ett jätte fint tyg som jag sen sydde nya gardiner till Kevins rum och sen blev det ommöblering. Skruva ner spjälsängen och ställa allt till rätta efter kaoset som varit där inne sen han fick den nya sängen förra veckan och det stått två sängar där.

 
Före och innan sängen ska målas vit till våren


Här kan ni se gardinerna klädde även ena sängsidan med det, kudden med barbapappa har jag broderat. Tyget heter vitamin bil och finna på IKEA för 69kr och är 300*120cm Kevin älskade gardinerna.


Vem är den sötaste flurfisen i världen? Här med sin nya tröja från lindex allt ska vara bilar nu :)

Förra veckan när vi satt och åt middag så pratade jag och Jimmy om något då hör vi från lillfisen -nu får ni vara tystare. Så himla go man kan vara.


Kevin med sin katt Bosse, han har själv döpte den men han säger bossiiiie

Kanske ett lite osamanhängande inlägg sorry för det kikar på 2 1/2 män samtidigt inte lätt att hålla fokus.

Nu ska jag kika vidare på tvn men ni får ha det så bra och håll nu alla tummarna för att tågen går som vanligt i veckan så pappa och kerstin kan komma ner på torsdag.

Sköt om er

Kram Sabina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0